reference

















3.1.2017
Připravili jsme si pro Vás pár zajímavostí ze světa reklamy a marketingu.
Výzkum trhu
43% německých společností využívá reklamní předměty jako komunikaci s jejich zákazníky. To znamená, že reklamní produkt se stále drží na prvním místě.
55.let a mladší jsou skupiny lidí, kteří zjistili, že reklamní produkt je ten nejatraktivnější mezi všemi formami reklamy. Toto bylo zjištěno v roce 2016 institucí reklamy.
966 milionů britských liber je hodnota reklamní produkce na trhu v UK a Irsku odhadována propagačním produktem.
2/3 příjemců, kteří obdrželi reklamní předměty si pamatují jméno firmy, která byla natištěna na reklamním produktu.
64,2 miliónů německých občanů mají alespoň jeden propagační předmět. Tato hodnota se rovná 91% z celkové německé populace ve věku 14.let a více.
Co se týče České republiky jsou zde velmi populární reklamnní předměty s logem společnosti nebo jejich název. Tyto předměty mohou udělat velikou radost. Nejběžnější potisk na reklamní předměty je patrně tamponový tisk, kterým se tisknou například propisky. Dále je možné do předmětu logo vylaserovat (kovové předměty - například USB) či předmět potisknout sítotiskem (textil).
GEARX je exkluzivní řada extrémně pevných nářadí a nástrojů, které vám...
více...
V letošní nabídce novinek najdete spousty zajímavých produktů, které...
více...
Opět se blíží Vánoce a my vám pomůžeme vybrat si ty nejlepší dárky.
V...
více...
Vážení obchodní přátelé, nabízíme trička Gildan s plnobarevným potiskem...
více...
U příležitosti vydání nového katalogu ,,Reklamní a dárkové předměty...
více...
Speciálně pro vás jsme vybrali produkty „Promo“ Slazenger. Nabízíme...
více...