Zajímavosti

  2.1.2017

Připravili jsme si pro Vás pár zajímavostí ze světa reklamy a marketingu.

 

Výzkum trhu

43% německých společností využívá reklamní předměty jako komunikaci s jejich zákazníky. To znamená, že reklamní produkt se stále drží na prvním místě.

 

55.let a mladší jsou skupiny lidí, kteří zjistili, že reklamní produkt je ten nejatraktivnější mezi všemi formami reklamy. Toto bylo zjištěno v roce 2016 institucí reklamy. 

 

966 milionů britských liber je hodnota reklamní produkce na trhu v UK a Irsku odhadována propagačním produktem.

 

2/3 příjemců, kteří obdrželi reklamní předměty si pamatují jméno firmy, která byla natištěna na reklamním produktu. 

 

64,2 miliónů německých občanů mají alespoň jeden propagační předmět.  Tato hodnota se rovná 91% z celkové německé populace ve věku 14.let a více. 

 

Co se týče České republiky jsou zde velmi populární reklamnní zajimavosti_1předměty s logem společnosti nebo jejich název. Tyto předměty mohou udělat velikou radost. Nejběžnější potisk na reklamní předměty je patrně tamponový tisk, kterým se tisknou například propisky. Dále je možné do předmětu logo vylaserovat (kovové předměty - například USB) či předmět potisknout sítotiskem (textil). 

reference

NEWSLETTER

Svěřte nám Váš e-mail a dostávejte na něj pravidelné novinky