reference

















3.6.2017
V letošním novém katalogu "Reklamní a dárkové předměty 2017/2018" jsme Vám označili reklamní předměty, na kterých se technologie digitálního UV tisku bude dobře vyjímat a posune daný reklamní předmět díky možnosti tisku plnobarevného motivu, fotografie nebo složitého grafického návrhu zase o kousek dál a bude zajímavější pro cílovou skupinu Vašich klientů.
TECHNOLOGIE DIGITÁLNÍHO UV TISKU
Technologií digitálního UV tisku se tisknou ploché a hladké předměty bez výstupků z plastu, kovu, dřeva a papíru. Výška tisknutého předmětu může být až 15cm. Rozměr tištěné plochy je 71 x 51 cm. Logo se tiskne ve vysokém rozlišení a to je 1200 x 1200 DPI, plnobarevně, je tedy ideální pro potisk vícebarevných motivů. Na vybrané předměty lze aplikovat i 3D digitální UV tisk, logo na předmětu je vystouplé.
více...
Každý nákup dle výše platby bude odměněn elektronickým zařízením zdarma.
více...
MOTOROLA a PHILIPS jsou známé značky, které zákazníci rádi vyhledávají....
více...
novinky ekologicky šetrných reklamních předmětů
více...
Užitečné technologické vybavení vyráběné s ohledem na přírodu. To jsou...
více...
Již nyní si můžete vybírat z novinek naší vánoční kolekce.
více...